Gos Mascle
Simba
En Simba ja porta uns mesos amb nosaltres, té uns 8 anys d'edat i la seva vida, pel que sabem, ha sigut trista i solitària fins que ha arribat al Caad. Aquí ha pogut conèixer el que és sentir-se estimat i cuidat, totes les treballadores l'adorem i els voluntaris estan encantadíssims amb ell.
La mala vida, per això, passa factura i el Simba, tot i que en valors molt baixos, ha donat positiu en leishmaniosis, que ja està sent tractada.
És un gos alegre i proper, li encanta que estiguin per ell i rebre molt amor. Quan el tanques a la gàbia, veus la tristor en els seus ulls, la seva mirada ho diu tot.
Els passejos amb ell són tranquils i entretinguts. Amb altres gossos s'hi relaciona bé, sobretot si són més petitons que ell.
Ens entristeix que, després de la vida que li ha tocat tenir, ara es vegi aqui tancat. Sabem que la seva adopció no es preveu gaire fàcil, és un gos que ja no es considera jove i amb una malaltia crònica que, tot i que li permet fer vida completament normal, costa que els adoptants es fixin en ell només per això.
Si vols donar-li l'oportunitat que mai ha tingut al Simba, posa't en contacte!
Data d'entrada: 2023-02-16 | Montgat
Localització: Centro